Beskyttelse af dine varer
Pakning og levering
Vores tryktape bestilles og leveres kassevis (minimum én kasse). Ved større mængder sender vi dem på en kvart-, halv- eller helpalle, afhængigt af produktet.
Vores lagervarer bestilles og leveres rullevis (minimum én rulle), kassevis eller sendes på en palle som beskrevet ovenfor.
Vi pakker tapen efter alle kunstens regler og vores transportører er valgt med omhu, for at sikre en hurtig og gnidningsløs levering. Hvis der alligevel opstår problemer, hjælper vi naturligvis med at få det løst. Se FAQ længere nede mht. håndtering af defekt levering.
Det er vigtigt at tapen efter modtagelse beskyttes mod stød, slag, sollys, kulde, varme og skarpe genstande. Taperullerne skal i det hele taget behandles med forsigtighed.
Husk desuden på, at man skal være meget forsigtig, hvis man åbner papkassen med en kniv eller andre skarpe genstande. Det kan risikeres, at man rammer det øverste lag af taperuller, hvilket resulterer i, at taperullerne springer for hver omgang man ruller af taperullen.
Direkte fra tryk til kasse
Sikring inden bestilling af transport
Pallesikring og levering
Dine varer er i sikre hænder
Det er vigtigt for os, at sikre dine varer bedst muligt, så de er godt beskyttet undervejs til dig.
Inden rullerne bliver puttet i kassen, bliver de pakket i plastik, som beskytter dem mod fugt og/eller udtørring. For optimal holdbarhed er det vigtigt, at rullerne bevares i dette plastik og i den lukkede papkasse under lagring.
Palleforsendelser bliver pakket godt ind med strækfilm, som stabiliserer pallelæsset og sikrer indholdet. Filmen beskytter samtidig mod vand og snavs.
Vi gør alt for at være behjælpelig i enhver situation. Husk altid at oplyse dit fakturanummer eller dit ordrenummer, så vi hurtigt kan finde din ordre. Har du spørgsmål, kommentarer eller bekymringer af nogen art, er du altid velkommen til at kontakte os.
FAQ
Hvis vi har varen på lager, bestræber vi os på at sende fra dag til dag.
Hvis det drejer sig om en vare med eget trykdesign, er leveringstiden 1-2 uger. Ofte kan vi endda levere hurtigere.
Skaffevarer, afhængigt af producent, typisk 3-5 uger.
På selve produktsiden finder du de tilhørende leveringstider.
Det er meget vigtigt, at du tjekker dine varer grundigt ved modtagelsen. Hvis du kan se en direkte skade eller emballagen er brudt, så lav altid et "modtaget med forbehold for skade eller mangler" notat på fragtdokumentet og underskriv det derefter. Tag billeder af det, da disse er et vigtigt bevismateriale. Send dem til os sammen med en kort beskrivelse af hændelsen, så vil vi tage kontakt til fragtfirmaet.
Kontakt kundeservice på +4587375544
Se desuden salgs- og leveringsbetingelser Punkt 10
Ja, du må gerne selv afhente dine varer på vores adresse. Du vil få en besked når din bestilling er klar.
Det er afhængigt af hvor meget du køber. Hvis du vil se dine fragtomkostninger, kan du lægge varene i kurven og se fragten her.